Dansk Revision Frederiksberg
Revisor
Er du en erfaren revisor, der ønsker at tage næste skridt i din karriere?
Vi søger en dygtig og engageret revisor til vores team.
Om os
Dansk Revision Frederiksberg er en velrenommeret revisions- og rådgivningsvirksomhed, som er kendt for at levere kvalitetsservices til både små og mellemstore virksomheder. Vi har et stærkt fagligt fællesskab og arbejder med en bred kundekreds, hvilket giver dig mulighed for at udvikle dig og få indblik i mange forskellige brancher.
Om dig
Vi søger en revisor, som har 3-10 års erfaring inden for revisionsbranchen. Du har et solidt kendskab til regnskab, revision og skatteforhold, og du er vant til at håndtere både små og større opgaver med høj præcision og kvalitet.
Dine opgaver vil blandt andet inkludere:
Egen kundeportefølje
Udførelse af revision for både små og mellemstore virksomheder
Udarbejdelse af årsregnskaber og skatteopgørelser
Rådgivning af kunder i økonomiske og skattemæssige spørgsmål
Deltagelse i udviklingen af vores interne processer og kvalitetssikring
Ledelse og vejledning af yngre medarbejdere og assisterende revisorer
Vi ser gerne at du har:
En relevant uddannelse som HD, cand.merc.aud. eller anden relevant finansiel baggrund
Minimum 3 års erfaring som revisor, gerne med både mindre og større kunder
Kendskab til og erfaring med revision, regnskab, skattelovgivning og ERP-systemer
Gode kommunikations- og samarbejdsevner
En proaktiv og ansvarsfuld tilgang til dit arbejde
Evnen til at håndtere flere opgaver samtidigt og levere til tiden
Vi tilbyder
En spændende og alsidig arbejdsdag i en virksomhed i vækst
Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
Et uformelt og socialt arbejdsmiljø
Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde
Konkurrencedygtige løn- og ansættelsesvilkår
Ansøgning:
Send din ansøgning og CV til ph@danskrevision.dk.
Har du spørgsmål? Du er altid velkommen til at kontakte Per Hailand på telefon 38 18 63 08 eller via e-mail ph@danskrevision.dk.
Vi ser frem til at høre fra dig!
Privatlivspolitik i forbindelse med rekruttering
Når vi modtager ansøgning og bilag, bliver det fremsendte materiale gennemlæst af den relevante leder med det formål at kunne besvare og vurdere indholdet i forhold til et defineret job.
Ansøgning og bilag bliver delt internt med relevante personer i rekrutteringsprocessen og bliver ikke videregivet til andre udenfor virksomheden.
Ansøgning og bilag gemmes, indtil rekrutteringsprocessen er afsluttet. Herefter vil ansøgning og bilag blive slettet. Ved uopfordrede ansøgninger gemmes ansøgning og bilag i maksimalt 6 måneder, hvorefter de slettes. Hvis ansøgning og bilag gemmes i mere end 6 måneder, indhentes særskilt samtykke hos kandidaten.
Læs mere om opbevaring af personlige data her
Hold dig opdateret
Sign up med din e-mail og modtag præcis den viden du skal bruge om vækst, lovgivning, revision og rådgivning til din virksomhed.
Læs om hvordan vi bruger dine oplysninger og hvilke rettigheder, du har i forbindelse med tilmelding - Tilmelding til nyhedsbrev - Sådan bruger vi dine oplysninger
Vedrørende dine yderligere rettigheder henviser vi til vores privatlivs- og cookiepolitik