Digital underskrift

I Dansk Revision tilbyder vi digital underskrift med Penneo™

 

Vi tilbyder dig en nem og hurtig måde at underskrive fremsendte dokumenter på, såsom regnskaber, referater, osv.

Du underskriver online med dit NemID, hvilket er simpelt, effektivt og 100% sikkert.

 

Sådan virker det:

  1. Du vil modtage en email, som indeholder et link til en underskriftsside, hvor du kan læse alle dokumenter og eventuelle bilag.

  2. Såfremt du kan godkende indholdet, gennemføres underskrift med NemID.

  3. Alle parter modtager efterfølgende de signerede dokumenter i PDF-format via email.

 

 

5 Ting du skal vide om digital underskrift med Penneo™

  1. Du skal ikke gøre noget nyt med dit NemID, når du underskriver - det er præcis som når du bruger dit NemID ved login på Skat eller i din netbank.
  2. Penneo™ giver dig besked, når din digitale underskrift er gennemført korrekt.
  3. Når alle parter har underskrevet, modtager du alle dokumenter inklusiv bilag via din email. Du skal være opmærksom på, at afsenderen kan have tilføjet flere personer end dig - der kan derfor gå lidt tid inden du modtager dokumenterne. Hvis du er i tvivl, kan du kontakte afsenderen.
  4. Med underskrift via Penneo™ skal du ikke printe ud og underskrive med dato. Digital underskrift afløser underskrift udført med kuglepen og der bliver automatisk sat dato og tid på. Underskrifter tilføjes på sidste side i dokumentet.
  5. Du kan til enhver tid tilgå alle dine underskrevne dokumenter via panneo.com. Du skal blot logge dig ind, så har du adgang til alle dine dokumenter online.

 

Besøg Panneo.com